2011-01-02

2a Januari

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år.

2. Vem var den sista du träffade? Krille alldeles nyss.

3. Hur lång är du? 178cm.

4. Vilken var den senaste film du sett?
Ser på världens sämsta film nu, good luck chuck. uuuh

5. Vem ringde du senast?
Berra.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Du har glömt dina ringar här :) / till min syster.

7. Vad är dagens planer?
ta det så lugnt det bara går, och läsa ut go boken min.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms oftast. Sitter nog i telefon på jobbet.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta sedan 24 November 2010. :D

10. När såg du senast din mamma? Några timmar sen när dom var här och grattade krille.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du idag? Tio tiden typ.

13. Har du någon gång hittat en katt?
Haha hittat vet jag inte?

14. Vilken är din favoritplats?
Soffan, Sängen eller Toaletten. Visserligen så har jag en hat-kärlek till toaletten, tycker dom är sjuuukt äckliga. MEN det är skönt att sitta i lugn och ro på ett tyst ställe ibland.

15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter, muttdoktorn & sjukhus.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i ett stort hus som jag och min karl äger!

17. Vad skrämde dig som barn?
Ungefär allt. har alltid varit rädd för det mesta.

18. Vem fick dig att skratta senast?
Min pappa!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Men en aning

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan kläder, ibland med trosor & ibland utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej. peppar peppar ta i trä.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Bra fråga. lika mycket av varje

26. Är du social? Haha, det är jag

27. Vilken är din favoritglass? Vanlig, choklad, apelsin

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, körkort, shoppa, ge bort lite till familj

29. Tycker du om kinamat?
NEJ, snusk mat som glider runt i munnen

30. Tycker du om kaffe?
Mhm, dock pulverkaffe. inte brygg.. och latte!! waynes latte.

31. Vad dricker du till frukost?
oboy, juice, vatten, cola.. beror på vad som finns hemma.

32. Sover du på någon särskild sida? Yes. på min alldeles egna sida!

33. Kan du spela poker? Självklart.

34. Tycker du om att mysa?
Mysa är min faaavvis

35. Är du en beroendemänniska?
Snusberoende iaf

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Icke.

37. Vill du ha barn?
Hahah, nej inte just nu. men sen, absolut!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ne.

40. Föredrar du havet eller en pool?
 Ingen aning. Troligen pool, om den är varm och fri från barnkiss!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Maaaat & goosaker. liten tjockis vettu

42. Äger du dyra smycken? Mjarå.

43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ! och skulle aldrig aldrig aldrig göra det heller.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Salta pinnar

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner många sjukt roliga människor, sjuka människor också btw.

46. Välj ett ärr på din kropp?
Näs-ärret. ni vill inte se hur bordet såg ut.

47. Vad har du för ringsignal? Diddy - Coming home.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Inte vad jag vet, är fortfarande liten om man jämför med mor & far min!

49. Flirtar du mycket?
Det gör jag nog, flirt flirt.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Vilken av dom?

51. Kan du byta olja på bilen? Näe, men jag har sett krille göra det.

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste? Så länge vi båda andas.

54. Läser du dagstidningen?
Sällan, händer dock.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Väldigt ofta

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Nån skit radio kanal i sthlm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Mitt namn

59. När var du i kyrkan senast?
När farfar begravdes, månader sen

60. Vad är din favoriträtt? THAIMAT

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.